“Magia educatiei prin joc” a ajuns la “Scoala de vara Ciocanesti 2012”

In perioada 7-21 iulie ApEAL, Asociatia pentru Educatie Antreprenoriat Leadership a organizat in localitatea Ciocanesti, judetul Dambovita, a III-a editie a celei mai complexe Scoli rurale de vara din Romania.

Organizatorii evenimentului au fost incantati sa ne invite in interiorul atelierelor sustinute joi, 19 iulie 2012, astfel echipa “Calatorie educativa in lumea satului” s-a bucurat de o minunata zi alaturi de oameni frumosi cu suflet cald.

Am avut placerea sa sustinem ateliere de animatie socio-educativa pentru copiii claselor I-X din localitatea Ciocanesti.Am fost placut surprinsi cand am vazut cata veselie au reusit sa aduca jocurile pe chipurile micutilor.

Am imbinat atelierele de creativitate, unde fiecare copil si-a putut asterne imaginatia pe hartie, cu jocuri de indemanare si strategie precum “Oul zburator”, “Piramida morcovilor”, “Salvati Planeta DEX”.

Copiii s-au putut juca si de aceasta data cu faimoasa si vesela “Parasuta”, o panza plina de culori ce fura mii si mii de zambete zglobii.

Ne-am bucurat de beneficiile educatiei prin joc alaturi de oameni talentati, dispusi sa impartaseasca frumosul.

Multumiri echipei ApEAL pentru implicare si entuziasm, solidaritate si dorinta de a ne sustine in aceasta activitate.

In continuare, “Calatorie educativa in lumea satului” va pregateste o multime de surprize. Jucati-va alaturi de noi!

 

Autor: Ramona Lumînare

 

Lasă un comentariu